ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

Φόρτωση Εκδηλώσεις
  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

“Έρως και Ψυχή”

Στις 13/8 μία μοναδική μουσική εμπειρία από έναν κορυφαίο εκπρόσωπο της σύγχρονης πιανιστικής τέχνης. Ο Βασίλης Τσαμπρόπουλος παρουσιάζει σε μια μοναδική εμφάνιση στο Μέγαρο Γκύζη τη νέα του δουλειά, με τίτλο “Έρως και Ψυχή”, που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. Πιανίστας και συνθέτης διεθνούς κύρους και ακτινοβολίας, ο Βασίλης Τσαμπρόπουλος συνδυάζει, με αριστοτεχνική ευελιξία και άνεση, διαφορετικά μουσικά στυλ και ιδιώματα, ξεδιπλώνοντας την μεγάλη πιανιστική του γκάμα, παράλληλα με την εντυπωσιακή συνθετική του ικανότητα. Μέσα από τις εξαιρετικές διεθνείς ηχογραφήσεις του για την ECM, έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο προσωπικό μουσικό ύφος αναμειγνύοντας στοιχεία κλασικής, τζαζ και έθνικ μουσικής.

 Βασίλης Τσαμπρόπουλος, πιάνο

click για αφίσα συναυλίας

Ο Βασίλης Τσαμπρόπουλος, έχοντας στις αποσκευές του μία σπάνια για Έλληνα καλλιτέχνη μουσική πορεία στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα, επιστρέφει ένα χρόνο μετά την περυσινή εκθαμβωτική του εμφάνιση στο Μέγαρο Γκύζη για να παρουσιάσει την ακυκλοφόρητη ακόμα νέα συνθετική δουλειά του με τίτλο «Έρως και Ψυχή». Μουσική έντονα ποιητική, γεμάτη πάθος και δεξιοτεχνία, με έντονη κινηματογραφική διάσταση στην αφήγησή της. «Ένα πιάνο», όπως έγραψαν για προηγούμενη δουλειά του καλλιτέχνη οι London Times, “που ηχεί σαν ολόκληρη ορχήστρα στα χέρια του Βασίλη Τσαμπρόπουλου όπου κάθε μουσική φράση ηχεί αέρινη, εξαφανίζοντας κάθε εκτελεστική δυσκολία»«Eros and Soul» … ένα παθιασμένο ταξίδι στο μουσικό κόσμο του master του πιάνου Βασίλη Τσαμπρόπουλου, ενός καλλιτέχνη που το όνομά του είναι πλέον ταυτισμένο με το πιάνο!

 «Έρως και Ψυχή»

Έρως: ακαταμάχητος, ανελέητος, πυρίδρομος, λυσιμελής, τρυφερός, κάλλιστος, που φέρνει πόνο, που σε κάνει να λιώνεις, ο διφυής, ο γλυκύπικρος, ο ακαταμάχητος δαίμων. Αυτοί είναι μερικοί από τους επιθετικούς προσδιορισμούς που χρησιμοποιούσαν και χρησιμοποιούν οι Έλληνες για να περιγράψουν τον Έρωτα. Ο μικρός, φτερωτός έρωτας ρίχνει, γελώντας πονηρά, τα βέλη του δεξιά κι αριστερά στοχεύοντας θνητούς, θεούς, ήρωες, ζώα. Κάνει τους γύρω του να μπλέκονται σε -συχνά μάταιους- έρωτες! Αλλά έρχεται και η δική του σειρά να ερωτευτεί την Ψυχή, που συνήθως απεικονίζεται επίσης σα μια μικρή, θηλυκή θεότητα με φτερά πεταλούδας, κυρίως στα Ελληνιστικά χρόνια.

“Ο Έρωτας, εικονίζεται να προσπαθεί να τη δελεάσει, να την κυνηγά, να την χτυπά αλύπητα, να την πιάνει στο αγκίστρι του, να την σουβλίζει, να την πυρπολεί. Αλλά και η Ψυχή με τη σειρά της εικονίζεται να ταλαιπωρεί τον Έρωτα, να τον αιχμαλωτίζει, να τον δένει και να τον βασανίζει. Στο τέλος, όμως, έρχεται η ευτυχής κατάληξη και οι δύο βασανισμένοι εραστές αγκαλιάζονται και φιλιούνται τρυφερά”.

Στόχος του Έρωτα είναι η κατάκτηση της σωματικής αθανασίας μέσω της αναπαραγωγής αλλά και της πνευματικής αθανασίας μέσω των έργων της Ψυχής.

Ο μουσικολόγος John Gilmort γράφει για τον Βασίλη Τσαμπρόπουλο:
Ο διεθνούς φήμης Έλληνας master του πιάνου και συνθέτης Βασίλης Τσαμπρόπουλος ανήκει στην σπάνια κατηγορία των μουσικών που κινούνται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα στην κλασική μουσική και την σύγχρονη μορφή του αυτοσχεδιασμού και της τζαζ. Ανήκει στην ελίτ των Ευρωπαίων σολίστ του πιάνου έχοντας στο ρεπερτόριό του δεκάδες έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου που ερμηνεύει στα συχνά ρεσιτάλ του και στις συνεργασίες του με μεγάλες Ορχήστρες και μαέστρους. Εμφανίζεται με ρεσιτάλ στα μεγάλα διεθνή μουσικά κέντρα της Ευρώπης και της Αμερικής αλλά και στην Ελλάδα σε μουσικούς κύκλους, όπως οι Μεγάλοι Ερμηνευτές και οι Μεγάλες Ορχήστρες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Tο 2000 κάνει έντονη την παρουσία του στο ρόστερ της διεθνούς δισκογραφικής εταιρίας ΕCM αλλά και στην διεθνή σκηνή σαν πιανίστας και συνθέτης με το εκπληκτικό άλμπουμ “Achirana”. Με το πιάνο τρίο του (Άριλντ Άντερσεν-κοντραμπάσο, Τζον Μάρσαλ-κρουστά), εισάγει νέα ηχοχρώματα στo ύφος της κλασικής πιανιστικής ερμηνείας, μέσα από ευρωπαϊκές περιοδείες και εμφανίσεις του μουσικού σχήματος σε μεγάλα τζαζ φεστιβάλ. Το επόμενο άλμπουμ, σπάνιας αισθητικής, με τίτλο “The Triangle” έχει ήδη αναδείξει τον Τσαμπρόπουλο σαν ένα δημιουργό μεγάλης εμβέλειας.

Τον Οκτώβριο του 2004 σε συνεργασία με την ECM , πραγματοποίησε την πρώτη μεγάλη περιοδεία του στις ΗΠΑ με σταθμούς τη Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ουάσινγκτον και Βαλτιμόρη, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για το ποιητικό σόλο άλμπουμ “Akroasis”. Την περίοδο 2004 – 2006 πραγματοποίησε συναυλίες σε Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ελβετία, Νορβηγία, Αγγλία και Ρωσία, παρουσιάζοντας το best seller της ECM “Chant hymnes and dances”. To άλμπουμ παρέμεινε αρκετές βδομάδες στις πρώτες θέσεις του top 10 του Billboard στη Νέα Υόρκη. Η Le Monde εύστοχα έγραψε: «Ο ήχος του είναι ευαίσθητος και οι φράσεις του αέρινες, με φινέτσα, δεν επιδιώκει τον εντυπωσιασμό και ερμηνεύει τα πιο δεξιοτεχνικά περάσματα χωρίς καμία προσπάθεια». Οι Times της Nέας Υόρκης σε άρθρο τους χαρακτηρίζουν τον ιδιοφυή Έλληνα πιανίστα ως «ένα μάγο του ήχου και έναν σπάνιο μουσικό που ακροβατεί με ιδιαίτερη άνεση ανάμεσα στη κλασική και την τζαζ μουσική, σαν ένας γνήσιος διάδοχος του Keith Jarrett».

Η τελευταία ηχογράφηση του Τσαμπρόπουλου “Τhe promise”, τoν βρίσκει σε μια γόνιμη περίοδο μουσικής δημιουργίας και πιανιστικής ωριμότητας. Η μελωδία στις συνθέσεις του όπως πάντα κυριαρχεί μαζί με την απόλυτα ισορροπημένη μουσική φόρμα, δημιουργώντας μια μοναδική αίσθηση χώρου και συμμετρίας μέσα σε κάθε κομμάτι . Είναι μία μουσική δημιουργία που ακροβατεί ανάμεσα στο πνεύμα και το σώμα, βρίσκοντας καταφύγιο σε κάθε ευαισθητοποιημένο ακροατή από το χώρο της κλασικής, της τζαζ και της world μουσικής. Το λογότυπο της ECM -o καλύτερος ήχος μετά τη σιωπή- στη μουσική και το παίξιμο του Τσαμπρόπουλου βρίσκει την καλύτερη ενσάρκωση.

Επιλεγμένη Δισκογραφία:
ACHIRANA, Tsabropoulos / Andersen / Marshall, ECM records
SELECT SIGNS II, Tsabropoulos/Andersen/ Marshall, ECM records
AKROASIS, Tsabropoulos, ECM records
THE TRIANGLE, Tsabropoulos/Andersen/ Marshall, ECM records
LIVE IN CREMONA, Tsabropoulos, Eau de musique
IMAGES, Tsabropoulos, Lyra records
CHANT HYMNES AND DANCES, Tsabropoulos/Lechner, ECM records
MELOS, Tsabropoulos/Lechner, ECM records
ΤΗΕ PROMISE, Tsabropoulos, ECM records

Βασίλης Τσαμπρόπουλος, συνθέτης – πιανίστας
«… Το άγγιγμά του κάνει το πιάνο να τραγουδάει, όπως γράφουν στο εξωτερικό οι κριτικές, αναγνωρίζοντας στον Τσαμπρόπουλο έναν σπουδαίο ερμηνευτή και συνθέτη που κινείται με άνεση από την προκλασική ως την τζαζ, υγραίνοντας ευεργετικά την τελευταία με το μεσογειακό του ταμπεραμέντο».
Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, Περιοδικό Έψιλον

Ο Βασίλης Tσαμπρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Παιδί-θαύμα με ξεχωριστές δεξιότητες, άρχισε να κερδίζει βραβεία σε διεθνείς μουσικούς διαγωνισμούς μόλις σε ηλικία δέκα ετών. Αποφοιτώντας από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών σε ηλικία δεκαπέντε ετών, συνέχισε τις σπουδές του με υποτροφία του κοινωφελούς ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης στο Ωδείο του Παρισιού, στη διεθνή ακαδημία του Σάλτζμπουργκ και στη σχολή Julliard της Νέας Υόρκης, με φημισμένους δάσκαλους όπως οι Rudolf Serkin και η Tatiana Nikolayeva. Κεντρική θέση στο ρεπερτόριο του κατέχουν τα έργα του Μπετόβεν, του Μότσαρτ, του Σοπέν και του Μπαχ, αλλά και συνθέσεις της Ρωσικής σχολής (Ραχμάνινοφ, Προκόβιεφ, Σκριάμπιν). Ο Τσαμπρόπουλος. συγκαταλέγεται διεθνώς στους λίγους πιανίστες που δίνουν σειρά ρεσιτάλ με όλα τα έργα του Ραχμάνινοφ. Το εντυπωσιακό εύρος του ρεπερτορίου εκτείνεται από την προκλασική περίοδο μέχρι τις σύγχρονες μουσικές αναζητήσεις του αιώνα μας, περιλαμβάνοντας αρκετά κοντσέρτα για πιάνο και ορχήστρα.

Μετά τις διακρίσεις του σε μεγάλους διεθνείς διαγωνισμούς (Τορόντο, Μπουζόνι, Ληντς) άρχισε η διεθνής σταδιοδρομία του με εμφανίσεις σε μουσικά κέντρα και φεστιβάλ σε όλη την Ευρώπη. Ο διεθνούς φήμης Έλληνας πιανίστας και συνθέτης έχει αναγνωριστεί ως ένας εξαιρετικά προικισμένος καλλιτέχνης που καταπιάνεται με πολυποίκιλα μουσικά ιδιώματα. Φημίζεται ως κλασσικός πιανίστας, ερμηνευτής μουσικής του 19ου και 20ου αιώνα, ενώ έχει δημιουργηθεί διεθνώς ένα αυξανόμενο κλίμα αναγνώρισης για τις αυτοσχεδιαστικές και συνθετικές του ικανότητες. Έχει αναγνωριστεί από τους κριτικούς και το κοινό ως γνήσιος αλλά ταυτόχρονα και ανανεωτικός ερμηνευτής της ρομαντικής μουσικής, και ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους πιανίστες της γενιάς του.

Η φιλία του με τον μεγάλο πιανίστα και αρχιμουσικό Βλαντιμίρ Ασκενάζυ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην μουσική διάπλαση και καλλιτεχνική εξέλιξη του Τσαμπρόπουλου. Για τον Τσαμπρόπουλο ο Ασκενάζυ είναι ο «μέντορας και ο καθοδηγητής του στον άπειρο χρονοχώρο της τέχνης». Τα τελευταία χρόνια εκδηλώνοντας την μακροχρόνια αγάπη του για την διεύθυνση Ορχήστρας εμφανίζεται στην Ευρώπη συχνά σαν μαέστρος-πιανίστας σε κοντσέρτα του Μότσαρτ, Μπετόβεν και Μπαχ. Παράλληλα από το 2004 σαν προσκεκλημένος μαέστρος σε Ευρωπαϊκές Ορχήστρες διευθύνει έργα Ραχμάνινοφ, Ραβέλ, Ντεμπισί, Σοστάκοβιτς και έργα 20ου αιώνα.

Σαν πιανίστας έχει εμφανιστεί με ορχήστρες παγκοσμίου φήμης, όπως η Φιλαρμονική του Κλήβελαντ, η Φιλαρμονική του Λονδίνου, η Φιλαρμονική της Τσεχίας, η Φιλαρμονική του Χιούστον, η Συμφωνική της Γιούτα, η Συμφωνική της Λυών, η Ορχήστρα της Ιταλικής Ραδιοφωνίας, η Ορχήστρα Δωματίου Βουδαπέστης και οι Ορχήστρες RAI στο Μιλάνο και στο Τορίνο. Επίσης έχει συνεργαστεί με διακεκριμένες Ορχήστρες στην Ελλάδα όπως η Καμεράτα, η Ορχήστρα των Χρωμάτων, η Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, η Αλέα, και άλλες, ενώ παράλληλα έχει εμφανιστεί σε σημαντικά διεθνή φεστιβάλ (Λυών, Σπολέτο, Ρώμης, Βαρκελώνης, Αθηνών) και πολλά άλλα.

Συνεργάστηκε με κορυφαίους Έλληνες και ξένους αρχιμουσικούς, όπως ο Β. Ασκενάζυ, ο Μ. Γιάνσον, o Έζα Πεέκα Σαλόνεν, ο ΓΚ. Χεέτινγκ, ο Χανς Γκραφ, ο Τσου Χουέι , ο Μ. Κόντι, ο Α. Παρίδης, ο Μ. Χατζιδάκης, ο Α. Μυράτ, ο Θ. Αντωνίου, κ.α. Έχει εμφανισθεί πολλές φορές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης και στο Ηρώδειο. Το έργο του 12 πρελούδια για πιάνο τα συνέθεσε για τον κορυφαίο πιανίστα και αρχιμουσικό Vladimir Ashkenazy, ο οποίος εξέφρασε το θαυμασμό του για τον ήχο και τα δεξιοτεχνικά προσόντα του σύνθετη. Εκτός από τα έργα για πιάνο έχει γράψει έργα για βιολί, τσέλο, για ορχήστρα και για διάφορα οργανικά σύνολα.

Με την ενθάρρυνση του Chick Corea, άρχισε να αυτοσχεδιάζει στα πλαίσια της τζαζ. Από τότε ακολούθησε παράλληλα μονοπάτια. Η συνεργασία του με τον μπασίστα Arild Andersen τον έφερε στην ECM το 1999. Από τότε συνεργάζεται με τη διεθνή δισκογραφική εταιρία ΕCM και έχει ήδη διανύσει μια μεγάλη τροχιά στη δισκογραφία της ηχογραφώντας έξι δίσκους. Μετά από την έκδοση του σόλο άλμπουμ Akroasis, βασισμένο στους βυζαντινούς ύμνους, διαμόρφωσε ένα ντουέτο με τη Γερμανίδα τσελίστα Anja Lechner, που κατέληξε στην ηχογράφηση Chants, Hymns and Dances με μουσική του G.l. Gurdjieff. Το άλμπουμ σημείωσε εξαιρετική επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ως πιανίστας και συνθέτης τζαζ και αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής, με το πιάνο τρίο του – Τσαμπρόπουλος (πιάνο), Άντερσεν (κοντραμπάσο), Μάρσαλ (κρουστά) – εισάγει νέα ηχοχρώματα στη σύγχρονη αισθητική του αυτοσχεδιασμού, ενώ οι ευρωπαϊκές περιοδείες και οι εμφανίσεις του μουσικού σχήματος σε μεγάλα τζαζ φεστιβάλ έχουν στεφθεί με επιτυχία. Τον Οκτώβριο του 2004 σε συνεργασία με την ECM, πραγματοποίησε την πρώτη περιοδεία του στις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ουάσινγκτον και Βαλτιμόρη) αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές. Την περίοδο 2004-2005 πραγματοποίησε συναυλίες στις χώρες Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ελβετία, Νορβηγία, Αγγλία και Ελλάδα. Την περίοδο 2005 -2006 πραγματοποίησε περιοδεία στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία και την Γαλλία με την Γερμανίδα τσελίστα Anja Lechner, ενώ ταυτόχρονα παρουσίασε κύκλους με έργα Ραχμάνινοφ στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο.

Το «Τhe Promise» είναι ο έκτος δίσκος του Βασίλη Tσαμπρόπουλου με την ECM και, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου του καλλιτέχνη, ο πιο προσωπικός του μέχρι σήμερα. Αποτελείται από έντεκα κομψές και ατμοσφαιρικές πιανιστικές μινιατούρες, πρωτότυπες συνθέσεις του, με εξαίρεση το Τζιβαέρι σε μια εξαιρετικά εμπνευσμένη διασκευή. Η ενδελεχής διατύπωση, η λεπτότητα και η ακρίβεια του ήχου διαποτίζονται από ποιητική ευαισθησία, ενώ η αφαιρετική ιδιοσυγκρασία της μουσικής του Βασίλη Τσαμπρόπουλου είναι μαγική, καθώς ο ακροατής μπορεί να ακολουθήσει τα βήματα και την εξέλιξη αυτής της εύθραυστης και συγχρόνως δυνατής αρμονικής ανάπτυξης. Η τελευταία ηχογράφηση του Βασίλη Τσαμπρόπουλου για την ECM παρέμεινε για αρκετές εβδομάδες στις πρώτες θέσεις των κλασικών δίσκων στα top 10 του Billboard της Νέας Υόρκης. Επίσης ψηφίστηκε από πολλούς κριτικούς έγκυρων μουσικών περιοδικών της Ευρώπης σαν ο κορυφαίος δίσκος της χρονιάς στην κατηγορία του.

Οι ηχογραφήσεις του Βασίλη Τσαμπρόπουλου για την ECM έχουν αποσπάσει τις πιο θερμές κριτικές από τον διεθνή τύπο για την καλλιτεχνική τους αρτιότητα και παράλληλα έχουν τιμηθεί με πολλές διακρίσεις από τα πιο έγκυρα μουσικά περιοδικά της Ευρώπης και της Αμερικής. Πρόσφατα η Le Monde έγραψε: «Ο ήχος του είναι ευαίσθητος και οι φράσεις του αέρινες, με φινέτσα, δεν επιδιώκει τον εντυπωσιασμό, ερμηνεύει τα πιο δεξιοτεχνικά περάσματα χωρίς καμία προσπάθεια» .

Παράλληλα συνεργάζεται με τον πιανίστα Βόβκα Ασκενάζυ, γιο του Βλαντιμίρ Ασκενάζυ, δίνοντας πολλές συναυλίες για δύο πιάνα. Το ντούο έχει εμφανιστεί με μεγάλη επιτυχία σε ευρωπαϊκά φεστιβάλ και στο ΜΜΑ ερμηνεύοντας έργα του Ραχμάνινοφ με ιδιαίτερη επιτυχία.

Ο Βασίλης Τσαμπρόπουλος έχει συνθέσει μουσική για διαφορετικά μουσικά σύνολα και πλαίσια: από μουσική για σόλο πιάνο έως και μουσική για ορχήστρα. Από το 2008 είναι επίτιμο μέλος του International Rachmaninoff Society. Παράλληλα με τη σολιστική του σταδιοδρομία προσκαλείται συχνά σαν μέλος επιτροπών διαγωνισμών πιάνου, και συχνά συμμετέχει σε ανώτερους κύκλους μαθημάτων πιάνου, καθώς και σε ειδικές σειρές σεμιναρίου τζαζ και αυτοσχεδιασμού.

Ο Διεθνής Τύπος για τον Βασίλη Τσαμπρόπουλο
Ο τρόπος που ο Τσαμπρόπουλος και η Lechner προσεγγίζουν τον αυτοσχεδιασμό συγκλίνει λόγω του παρόμοιου μουσικού τους υπόβαθρου και η εξέλιξη του ντουέτου είναι παραπάνω από προφανής, όχι μόνο γιατί κατέκτησαν μια μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας που υποστηρίζεται εξίσου από το παίξιμο του Gandhi, αλλά και γιατί στις αντανακλαστικές, στοχαστικές στιγμές μιλούν την ίδια γλώσσα. Και οι δύο βιρτουόζοι, η ισχυρή τους προσωπικότητα είναι παραπάνω από εμφανής καθ’ όλη τη διάρκεια της ακρόασης. Η ίδια η μουσική περνάει σχεδόν σε δεύτερο πλάνο, καθώς αυτή η οικειότητα εξελίσσεται τόσο υπέροχα, μετατρέποντας κάθε στιγμή ακρόασης σε μια μοναδική εμπειρία.
John Kelman, All About Jazz

Στο υπέροχο άλμπουμ τους του 2004, με τον τίτλο Chants, Hymns and Dances, ο Tσαμπρόπουλος και η Lechner εξερεύνησαν τη μουσική του Ελληνοαρμένιου λόγιου G.l. Gurdjieff. Στην ηχογράφησή τους υπάρχουν τρεις συνθέσεις του Gurdjieff, καθώς επίσης και δώδεκα έντονα, δυνατά κομμάτια, συνθέσεις του Βασίλη Τσαμπρόπουλου. Προστέθηκαν επίσης τα κρουστά ενώ το πεδίο του αυτοσχεδιασμού είναι περισσότερο ανοικτό. Η Lechner, μια ανυπέρβλητη βιολοντσελίστα, μοιράζεται με τον πιανίστα μια ταύτιση που ξεπερνά την οικειότητα. Κατοικούν και οι δυο στη μουσική, γίνονται αγωγοί της. Το αποτέλεσμα; Οι γέφυρες που χτίζονται ανάμεσα στην ανατολική και δυτική μουσική παράδοση με έναν τρόπο έξοχο αλλά και πολυσήμαντο.
Ray Comiskey, Irish Times

Οι συνθέσεις του, εσωτερικές, πλαισιωμένες από τρία κομμάτια του Γκουρτζίεφ διαλύουν με το κλειδί του αυτοσχεδιασμού την ακαδημαϊκή αυστηρότητα, αναδεικνύοντας την ελληνική πύλη προς την Ανατολή σε δίοδο απαραίτητη για την κατανόηση της κλασικής. Το άγγιγμά του κάνει το πιάνο να τραγουδάει, όπως γράφουν στο εξωτερικό οι κριτικές, αναγνωρίζοντας στον Τσαμπρόπουλο έναν σπουδαίο ερμηνευτή και συνθέτη που κινείται με άνεση από την προκλασική ως την τζαζ, υγραίνοντας ευεργετικά την τελευταία με το μεσογειακό του ταμπεραμέντο.
Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, Περιοδικό Έψιλον

Αύγουστος 13 2011

Details

Date: Αύγουστος 13, 2011
Time: 9:00 μμ - 11:00 μμ
Cost: ΔΩΡΕΑΝ
Εκδήλωση Categories:

Venue

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΓΑΡΟ ΓΚΥΖΗ

ΦΗΡΑ
ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΕΛΛΑΔΑ,